آموزش کاور اینستاگرام 2020-07-20
ساخت کاور اینستاگرام با اینشات آموزش تصویری فارستیک
ابتدا وارد اپلیکیشن حارک میشیم، از بخش ادیت عکس، طراحی پروفایل رو انتخاب میکنیم. عکس مورد نظرمون رو از تو گالری گوشی انتخاب کرده و اندازه عکس رو به دلخواه تنظیم میکنیم. وقتی تنظیمات عکس رو انجام دادیم از بالا روی آیکن تایید ضربه میزنیم تا وارد بخش طراحی بشیم. پس از اتمام جزئیات و وارد کردن متن به سراغ مرحلهی نهایی یعنی ذخیره سازی میرویم. همانطور که در مرحلهی اول گفتیم، بک گراند ما خالی از تصویر یا لایه است و شما میتوانید از این قابلیت استفاده کرده و آن را بر روی هر تصویری قرار دهید. یک رنگ متضاد انتخاب کنید و کمک ابزار Brush Tool قسمت پایین مستطیل را محو نمایید.
از کاور اینستاگرام برای اسلاید اول در پست های اسلایدی استفاده می کنیم. در پست های ویدئوی هم معمولا دو تا سه ثانیه اول به کاور پست اختصاص دارد. فایل های قالب اینستاگرام آماده به صورت فایل PSD مخصوص نرم افزار فتوشاپ است. اگر بهصورت گروهی بر روی پروژهها کار میکنید، نرمافزاری با قابلیت همکاری و اشتراک گذاری آسان میتواند بسیار مفید باشد.
بیوگرافی شما، اولین چیزی است که مخاطبان جدید پساز ورود به صفحه میبینند. این بیوگرافی باید تاحدامکان با کلماتی که ماهیت صفحهی شما را بیان میکنند، تکمیل شود. بهطور مثال، اگر صفحهی شما مربوطبه کسبوکارتان است، باید از کلمات کلیدی که شغل شما را معرفی میکند، استفاده کنید.
برای دیدن نمونههای بیشتر و بهرهگیری از طرحهای آماده، به صفحه کاور پست مراجعه کنید و از طرحهای متنوع و حرفهای ما بهرهمند شوید. از بین قالب های آماده یکی را انتخاب کنید تا وارد ویرایشگر شوید5. با کمک ابزارهای رایگان ویرایشگر انلاین دومینگو تصاویر، متن و عناصر موجود را ویرایش کنید. برای انتخاب متن های کوتاه و جذاب نیز میتوانید روی ابزار متن کلیک کنید و از عناوین آماده ای که در پنل سمت راست به شما نمایش داده میشود، ایده بگیرید.
به سراغ استیکرهای اختصاصی میریم و بسته “لاین نوشته” رو انتخاب کرده و یکی از استیکرهاشو به طرح وارد میکنیم. بعد از انتخاب فایل png مورد نظر، آن را متناسب با تصویر سایزبندی می کنیم و در مکانی درست قرار می دهیم. روی گزینه ادیت تصویر کلیک کنید و تصویری که برای کاورتان در نظر دارید را انتخاب کنید.
در این مقاله، به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از اپلیکیشن اینشات به سادگی کاورهای جذاب و تاثیرگذاری برای پستهای اینستاگرام خود بسازید. استفاده از اعداد در عنوان نویسی راهی موثر برای جلب توجه مخاطب است. تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده است و نشان می دهد که حضور اعداد در عنوان نویسی در محتوا که می تواند همان عنوان کاور ما باشد مقدار درگیر شدن مخاطب را تا ۷۳ درصد افزایش میدهد.
در این پکیج آموزش موهو (انیمه استدیو) از صفر تا صد آموزش نرم افزار موهو جهت ساخت انیمیشن دوبعدی را بصورت جامع و پروژه محور یاد می گیریم. این متن هم در استیکر بکگراند نوشته کنار عدد 5 قرار میدیم و یه سایه سیاه بهش اضافه میکنیم. هر دو عنوان برای یک ویدیو کاربرد دارند اما مطمئناً تیتر دوم جذابیت به مراتب بیشتری برای بازدیدکنندگان دارد و آنها را ترغیب میکند که برای اطلاع از قابلیتهای این گوشی ویدیو را مشاهده کنند. حالا گزینه text را انتخاب و متن مورد نظر و مرتبط را تایپ کنید. تنظیمات دیگری نیز برای نوشته وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه خود از آنها استفاده کنید. سپس سایز نوشته را متناسب با سایز فایل png مورد نظر تغییر دهید.
شکل یا نوع طراحی کاور، کاملاً به سلیقهی شما بستگی دارد و میتوانید از هر تصویر یا ایدهای کمک بگیرید. انتخاب کاورمناسب نه تنها به شما در تسریع فرایند طراحی کمک میکند، بلکه به ایجاد یک کاور آموزشی با کیفیت و حرفهای نیز منجر میشود. با استفاده از کاورهای خوب و انجام تغییرات لازم، میتوانید طراحیهایی بسازید که جذابیت و اثرگذاری بیشتری داشته باشند و در نهایت، توجه مخاطبان را به خود جلب کنند. با توجه به این نکات، میتوانید به سادگی یک کاور آموزشی مناسب برای اینستاگرام طراحی کنید و به برند خود اعتبار و جذابیت بیشتری ببخشید. آموزشی که در این صفحه قرار دارد ساخت کاور پست اینستاگرام رایگان را به شما آموزش می دهد.
برای ساخت کاور ویدیوی اینستاگرام میتوانید از قالب های آماده نرم افزار طراحی انلاین دومینگو استفاده کنید و از طرح های آنها برای کاور پست خود ایده بگیرید. طراحی کاور پست اینستاگرام میتواند تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطبان و افزایش تعاملات شما داشته باشد. با توجه به نکات مطرح شده در این مقاله، میتوانید کاور پستهای جذاب و حرفهای طراحی کنید که نه تنها زیبایی داشته باشند، بلکه با محتوای پست شما هماهنگ باشند و پیام شما را به خوبی منتقل کنند. با کمک ایده های خلاقانه طراحی کاور پست اینستاگرام، میتوانید موضوع پیج و نوع شغل خود را در یک نگاه تبلیغ کنید.
در آپدیت جدید هم امکان انتخاب کاور پست ویدئو بصورت مستقیم از گالری شما وجود دارد. توجه به هماهنگی بصریدر انتخاب الگوی طراحی، به هماهنگی بصری توجه داشته باشید. رنگها، فونتها و اشکال باید با یکدیگر هماهنگ باشند و به ایجاد یک تجربه کاربری یکپارچه کمک کنند. از کاورهایی استفاده کنید که با برند شما و هویت بصری کسب وکارتان همخوانی داشته باشند.
کاربران مختلفی با سبکها و علایق متغیر در اینستاگرام وجود دارند. نکته اساسی که برای طراحی کاور پست اینستا باید رعایت شود، انتقال برداشت شماست. شما باید تعیین کنید که چه نوع تأثیر و احساسی را میخواهید به مخاطب خود منتقل کنید و بر این اساس بهترین ایده ساخت کاور را انتخاب کنید. شما می توانید به راحتی متن ها، تصاویر و لوگوری خود را با نمونه اولیه قالب جابجا کرده و محتواهایی سریع برای پست و استوری آماده کنید. استفاده از سفارشیسازی کاور هاهنگامی که یک الگو را انتخاب میکنید، از قابلیتهای سفارشی سازی آن بهره ببرید.
استفاده از رنگهای مشخص و هماهنگ با برند شما میتواند به تقویت هویت برند کمک کند و پستهای شما را به راحتی قابل تشخیص کند. همچنین، طرحهای ساده و مینیمال میتوانند به جذابیت بیشتر کاور پست شما کمک کنند. با توجه به این نکات و انتخاب نرمافزار مناسب، میتوانید طراحی کاور آموزشی خود را با کیفیت بالا و به شکل مؤثری انجام دهید. همچنین، انتخاب نرمافزار مناسب میتواند به شما کمک کند تا زمان و انرژی کمتری را صرف طراحی کنید و به جای آن بر روی محتوای آموزشی خود تمرکز کنید. در این بخش از دوره، میآموزید اصول طراحی پستهای اسلایدی اینستاگرام را، بهطور خاص چگونه میتوانید پستهای اسلایدی در این سبک را ایجاد کنید. از طریق این سبک طراحیها، میتوانید ایدههای خوبی را از صفحات آموزشی دیگر دریافت کنید.
اگر پست یا ریلزی را منتشر کردهاید و بازخورد بسیار خوبی گرفته است، نقاط قوت آن را پیدا و در جایی یادداشت کنید. این کار را برای پستهایی که بازدید پایینی داشتهاند نیز تکرار کنید. داشتن یک هویت ثایت مثل استفاده از یک فریم و قالب کلی ثابت یا همان تم ثابت باعث می شود تا افراد اگر در مکان دیگری نیز چششان به آن محتوا بخورد در همان لحظه به یاد پیج شما و هویت برندگونه شما بیفتند. در سمت راست استیکر بکگراند نوشته قرارش میدیم و یه سایه سیاه بهش اضافه میکنیم.
در آموزش اینستاگرام شما با ساده ترین و در عین حال با حرفه ای ترین روش های جذب فالور در اینستاگرام آشنا می شوید. ویدئویی که در این صفحه قرار دارد ساخت کاور پست اینستاگرام با اینشات را به شما به صورت رایگان آموزش می دهد.همچنین در ادامه تمامی مراحل ساخت کاور پست اینستاگرام رایگان به صورت تصویری آموزش داده شده است. خب از مبحث کاور پست اینستاگرام که بگذریم، میرسیم به طراحی کاور برای بخشهای دیگر این برنامه.
شما میتوانید با استفاده از ابزار متن InShot، عناوین، توضیحات کوتاه یا عبارات جذاب به تامبنیل خود اضافه کنید. همینطور گفتیم که برای پست ها از قالب پست اینستاگرام و برای استوری ها از قالب استوری اینستاگرام استفاده میکنیم. می خواهیم اینجا یک نکته ای را در زمینه طراحی و یا استفاده از کاور برایتان بگوییم. وقتی شما وارد پیج خاصی می شوید، مثلا پیج خودتان و یا شخص دیگری (منظورمان همان قسمت Home یا Feed هست) تمامی پست ها بصورت مربع مربع در کنار یکدیگر قرار گرفتند و به شما نمایش داده می شوند.
استفاده از فونتهای بولد و اندازههای مختلف میتواند به خوانایی متن کمک کند. در پاراگراف اول توضیح دادیم که تصویر اول یا اسلاید اول از یک پست اسلایدی (کاروسلی) همان کاور شماست و اگر پست شما یک پست ویدئویی باشد چند ثانیه اول از پست به عنوان کاور قرار خواهد گرفت. البته این امر در ابتدای پست های ویدئویی بود و با آپدیت شدن اینستاگرام شما قادر خواهید بود هر قسمت از ویدئوی خود را به عنوان عکس کاور پست انتخاب کنید.
با طراحی یک کاور مناسب برای صفحه خود میتوانید تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام را با برند تان آشنا کنید. بدین ترتیب نه تنها کاربران به شما اعتماد میکنند، بلکه راه برای انجام بازاریابی تخصصی نیز هموار میشود.مهمترین مزیت ساخت کاور پست اینستاگرام جذب فالوور از طریق اکسپلورر اینستاگرام است. معمولاً پستهای ویدئویی که وارد اکسپلورر میشوند، اما کاور مشخصی ندارند، قدرت کمتری برای جذب فالوور دارند، زیرا کاربران حاضر در اکسپلورر روی آن پستهایی کلیک میکنند که موضوع مشخص و واضحی دارند. موضوع پیج شما با ایده کاور پست اینستاگرام شما نشان داده میشود. جذب فالوور و بازدیدکننده به کیفیت محتوا و کاور پست اینستاگرام بستگی دارد.
بهترین ایده برای ساخت کاور پست اینستاگرام، ترکیب تصویر و متن است. اما یک عنوان کوتاه و حاوی کلمات کلیدی طلایی مربوط به پست میتواند اطلاعات کاملی در مورد محتوای پست شما ارائه دهد.• نوع فونت شما روی کاور پست اینستاگرام باید بسیار زیبا و جذاب باشد. کاور ویدیو فقط برای یک پست نیست و در فید اینستاگرام نیز نمایش داده میشود.
همچنین، از طریق جذب پروژهها و همکاری با تجارتها و برندها، میتوان درآمد بسیار خوبی کسب کرد. بسیاری از شرکتها به دنبال همکاری با گرافیستها هستند تا محتوای متناسب با نیازهای خود را ایجاد کنند و این محتوا را از طریق پیجهای اینستاگرام خود منتشر کنند. این نوع همکاریها نه تنها به گرافیستها فرصت تبلیغ خدمات خود میدهد، بلکه درآمد نیز فراهم میکند.
همچنین، اصولی که در این دوره برای طراحی پستهای اسلایدی آموزش میدهیم، به شما کمک میکنند تا برای صفحات خودتان نیز از این طراحی استفاده کنید. با ابزارهایی که برای شما فراهم کردهایم، ایجاد این طراحیها بسیار آسان میشود. همچنین، برای طراحی کاور اینستاگرام از فونتهایی که موجود در این دوره هستند، استفاده میکنید.
عنوان خاص شما برای کاور باعث تشویق مخاطب به بررسی دقیق تر پست شما و احتمالا مشاهده محتوای شما می شود. شما در حد یک تا دو ثانیه وقت دارید که توجه کاربر را به صفحه اینستاگرامتان جلب کنید. این مطلب این پیام را به ما منتقل می کند که اهمیتی ندارد شما در چه سایزی پست خود را منتشر می کنید، هر چه که باشد در این بخش اینستاگرام قسمت وسط آن به کاربران نمایش داده می شود. با مطالعه مطالب زیر آشنایی کاملی با آموزش طراحی کاور اینستاگرام پیدا کنید. در این مرحله می بایست یک فایل png دلخواه و جذاب برای کاور پست انتخاب و اضافه کنید. برای دانلود png های مورد نیاز می توانید به کانال تلگرامی آغازینو مراجعه کنید.
خود ما هم کاور تمام پستهای اینستاگرام نوین را با فتوشاپ دیزاین کردهایم. فتوشاپ تنها راه حل نیست اما اگر فتوشاپ را یاد بگیرید هم یک مهارت ارزشمند به مهارتهایتان اضافه میشود. ما در دوره فتوشاپ نوین، صفر تا صد کار با این نرم افزار را به شما آموزش میدهیم تا در پایان دوره به راحتی بتوانید هر طراحی که مد نظر شماست را انجام دهید.
در تصویر زیر یک قالب طراحی استوری اینستاگرام نشان داده شده است که شما هم می توانید از آن ابعاد در کار خود استفاده کنید. کافی است که تصویر را روی کامپیوترتان ذخیره کنید و بعد ها آن را در ویرایشگر ویدیو یا برنامه طراحی تان وارد کنید. اگر به دنبال دانلود وکتور و آیکونهای باکیفیت از سایت Vecteezy هستید، میتوانید از سرویس ویژه دانلود از Vecteezy در هشتگیار استفاده کنید. این سرویس به شما امکان میدهد تا فایلهای گرافیکی مورد نیاز خود را به راحتی دریافت کرده و در طراحیهای خود به کار ببرید. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که فرق بین کاور پست اینستاگرام و قالب اینستاگرام را نمی دانید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.
یکی از مسائل مهم در انتخاب کاور مناسب توجه به انتخاب تصویر کاور است. نگاه کاربران قبل از گره خوردن در متن ها به تصویرها و عکس ها گره میخورد! در کل هرچه عکس جذاب تری برای کاور پست خود انتخاب کنید در زمینه جذب مخاطب موفق تر عمل کرده اید. این قالب ها برای پست و استوری هستند که بسته به اینکه مربوط به کدامیک هستند آن ها را در دسته بندی قالب پست اینستاگرام و یا قالب استوری اینستاگرام طبقه بندی میکنیم. لازم است که این نکته را یادآور شویم که به کار بردن عبارتی مثل کاور استوری اینستاگرام خیلی درست و بجا نیست.
قطعا ساخت یک کاور در نرم افزار فتوشاپ حرفهایتر از نرم افزارهای گوشی است. خوب است بدانید که اپلیکیشن اینشات یکی از حرفهایترین ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام است که نحوه کار کردن با آن را در دوره آموزشی کسب درآمد از اینستاگرام به طور کامل یاد دادهایم. چون شخصی که برای کاور پست اینستاگرام خود وقت میگذارد، به احتمال زیاد محتوای ارزشمندی هم تولید کرده است که ارزش دیدن دارد.
در نهایت، با انتخاب درست کاور هایلایت اینستا، میتوانید پروفایل خود را حرفهایتر و متمایزتر از دیگران نمایش دهید. ساخت کاورهای جذاب و گیرا برای پستهای اینستاگرام، نقشی حیاتی در جذب مخاطب و افزایش تعامل با آنها ایفا میکند. در حال حاضر یکی از بهترین و پرطرفدارترین شبکههای اجتماعی، اینستاگرام است. علاوه بر مردم عادی، بازاریابان یا کسب و کارهای زیادی از اینستاگرام استفاده میکنند و این شبکهی برایشان کسب درآمد میکند. در اینستاگرام میتوان فرصت های زیادی برای رشد صفحه شخصی یا کاری ایجاد کرد. به شرط آنکه با راههای جذب فالوور بتوانیم محتوایی مفید و جذاب ایجاد کنیم.
توضیحی که در بالا برایتان تعریف کردیم یک تعریف کلی و عمومی از قالب آماده اینستاگرام است. به عنوان مثال ممکن است یک برند خاص و یا یک پیج را در اینستاگرام دنبال کنید و متوجه این نکته شوید که تمامی پست ها از یک طراحی مشخص و واحد پیروی می کند. این مسئله گاها در استوری ها و حتی در کاورهایلایت نیز ممکن است به چشم بخورد که این نشان می دهد برند یا پیج مربوطه در حال استفاده از یک قالب یا تم گرافیکی خاص برای پیج کاری خود در اینستاگرام است.
اما برای کار با این نرم افزارها باید مدتی با آنها کار کنید و یا آموزش ببینید. استوری اینستاگرام، عمر محدودی دارد و پس از ۲۴ ساعت حذف میشود. میتوانید از دوستان و همکارانتان بخواهید تا نظراتشان را درباره کاور پست شما بگویند.
لوگو باید با گریدبندی دقیق طراحی شود تا تمام عناصر آن با هم هماهنگ و متناسب باشند. این سه نکته، پنج نکته و یا ۱۰ نکته مثال های از این موارد هستند. کپی از محتوا به هر شیوه و یا با هر عنوان، تخلف می باشد و متخلفین بر اساس قوانین جاری کشور مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.
در این مطلب مراحل انجام آن را در فتوشاپ به صورت کامل و تصویری ارائه دادیم. همچنین این مراحل را در بخش دیگری در اپلیکیشن اینشات توضیح دادیم. همانطور که در آموزش پریمیر برخی از قابلیتها را در اپلیکیشن اینشات نیز توضیح دادهایم. در نهایت امیدواریم این مقاله آموزشی برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. شما میتوانید سوالات و نظرات خود را در بخش کامنتها با دیگر کاربران در میان بگذارید.
طراحی کاور های موفق معمولاً بر اساس سلیقه و نیازهای خاص کاربران شخصیسازی میشوند. سعی کنید در ساخت کاور برای پستهای اینستاگرامیتان از لوگو یا همان عکس پروفایل پیجتان هم استفاده کنید. به کار بردن لوگو در کاور پست، 3 مزیت بزرگ را برای شما در پی خواهد داشت. یکی از بهترین نرم افزارهایی که می توانید با آن کاور پست های اینستاگرامی طراحی کنید، نرم افزار اینشات (InShot) است. حتی در برخی مواقع افراد برای ویدیوهای خود نیاز به یک کاور دارند که میتوانند این مهارت را در آموزش افترافکت نیز بیاموزند. به طور کل کاور پست، مشخصات یک پست را در اینستاگرام نشان میدهد و همین امر سبب ارتقا و پیشرفت پیج یا همان صفحهی مجازی خواهد شد.
اگر هم با این نرم افزار آشنایی ندارید می توانید از محصولات ما، یعنی قالب آماده اینستاگرام برای پست، استوری، کاور ویدئو و کاور هایلایت و … استفاده کنید و زمان کمتری را برای تولید محتوا صرف کنید. اگر شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن، پست اینستاگرام حرفهای برای پیج خودتون طراحی کنید، نیاز دارید از قابهای آماده استفاده کنید. با این کار علاوه بر داشتن گرافیک جذاب و حرفه ای در زمان خود نیز صرفه جویی میکنید. اگر به نرم افزارهای طراحی حرفه ای تسلط ندارید یا وقت فکر کردن و خلق یه طرح خوب را ندارید، کافیه اپلیکیشن حارک رو نصب کنید. شما در اپلیکیشن حارک میتوانید بیش از صدها قاب آماده پیدا کنید و از آنها به رایگان استفاده کنید. یعنی فرقی نمیکند که شما بخواهید کاور پست اینستاگرام بسازید یا پوستر تبلیغاتی آماده کنید!
برای شروع طراحی اول میریم سراغ افکت نوری آماده و بسته سایه های رنگی رو انتخاب میکنیم. (تمامی این بسته هایی که توی طراحی استفاده میکنیم بصورت پیش فرض برای شما نصب نیست شما باید اونها رو از بخش افزودن المان جستجو و نصب کنید). توی این بسته رنگهای مختلفی وجود داره که یکیشو به دلخواه به طرحمون اضافه میکنیم، من اینجا از سایه زرد استفاده میکنم.
این امکان به شما این اجازه را میدهد که به راحتی نظرات و ایدههای اعضای تیم را در فرآیند طراحی بگنجانید. برای ساخت کاور جذاب برای پست اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید. در این دوره از ابتدایی ترین مباحث فتوشاپ شروع کرده ایم و پس از آن وارد مباحث تخصصی می شویم و درنهایت دو پروژه طراحی کاور اینستاگرامی را با هم کار می کنیم. نکاتی که گفته شد، تمام چیزهایی است که خود ما هم در کاور تمام پستهایمان رعایت میکنیم. از ما به شما نصیحت...محتوای ارزشمند و سرگرم کننده تولید کنید تا رشد صد در صدی پیج خود را ببنید. یادتان باشد که هرچه کاور حرفهایتری طراحی کنید، پیج شما از لحاظ زیبایی بصری جذابتر به نظر میرسد و در نهایت تاثیر مثبتی روی مخاطب شما خواهد گذاشت.
استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و گرافیکهای جذاب میتواند توجه مخاطبان را جلب کند. تلاش کنید از تصاویری استفاده کنید که با محتوای پست شما هماهنگ باشند و پیام شما را به خوبی منتقل کنند. بهترین ایده انتخاب رنگ برای کاور پست اینستا این است که با ویدئویی که قرار است در ادامه پخش شود هماهنگ باشد و در عین حال به طور مجزا بتواند توجه مخاطب را جلب کند.
با وجود میلیون ها رنگ شما باید خودتان تعیین کنید که چه رنگی بیان کننده موضوع کلیپ یا عکس شماست. شما باید دقیق تعیین کنید که چه حسی به مخاطب می خواهید منتقل کنید. اگر تا به حال به طور حرفه ای در اینستاگرام کار کرده باشید حتما دیده اید که در اینستاگرام افراد مختلفی با سبک و سلایق مختلفی وجود دارند.
این دوره، یک دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی تا متوسط است، بنابراین پیشنیاز خاصی ندارد. از جمله امکانات این برنامه می توان به امکان افزودن تصاویر،قالب، متن، اشیاء دلخواه جذاب و کلیپ ارت های متنوع به عکس ها، تغییر کلی و جزئی عکس ها و… اشاره کرد. بیشتر اینفلوئنسرها در کاور پست های خود از متن های جنجالی و تعجب برانگیز استفاده می کنند تا مخاطب را به هیجان بیاورند. برند پوشاک Herschel طرح های استوری اینستاگرام را با تصاویر خیره کننده برجسته و جذاب می کند. برای طراحی های استوری اینستاگرام تان نیازی به تکیه بر گرافیک ها یا کلیپ های ویدیویی که به سختی فیلم برداری شده اند، ندارید. شما می توانید این قالب های استوری اینستاگرام را در اکثر برنامه های طراحی پیدا کنید.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام